دانلود انواع مستند به همراه متن



دانلود مستند انقلاب جنسی 4

  • ۲۵۹۲۵

دانلود مستند انقلاب جنسی 4

مستند جنجالی 18 +

نتیجه منفی از برخورد فیزیکی با دختران بدحجاب !

دانلود مستند انقلاب جنسی 4 رایگان

 

تیزر مستند :

 

 

 

نام مستند : انقلاب جنسی 4 ( Enghelabe Jensi 4 )

کارگردان : حسین شمقدری

تهیه‌کننده : محمدحسن مددی

راوی : محمد دلاوری

مدیر تولید و ارتباطات : محسن اخوان‌فر

پژوهش : محمدمهدی ناظمی اردکانی

عوامل اجرایی : رضا بارانی

طراحی: علی اکبر ظاعن

سال تولید : 1399

مدت : 53 دقیقه

صاحب اثر : موسسه فرهنگی آرمان مدیا

 

دانلود رایگان مستند انقلاب جنسی 4

 

 

این مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید
 

 

مستند انقلاب جنسی 4

 

انقلاب جنسی 4، مستندی که از رفتارهای اجباری و خشن در مورد حجاب اجباری انتقاد دارد !

مجمومه مستند انقلاب جنسی در طی سال های اخیر به کارگردانی حسین شمقدری توسط گروه آرمان مدیا پخش شده است ، لازم به ذکر است این مستند به سختی مجوز پخش در جمهوری اسلامی را گرفت و بیشتر مخاطبان آن جوانان هستند.

 

آیا 40 سال زور و برخورد فیزیکی در با حجاب شدن دختران تاثیر گذاشت ؟

 

انقلاب جنسی 4 به موضوع آزادی حجاب در ایران و برخورد های خشن با دختران ایرانی در سال های اخیر مثل گشت ارشاد که نتیجه عکس داشته است، مستند ساز با سفر به قاره اروپا و کشور های آلمان ، چک ، کرواسی و ایتالیا و بررسی جنبش نیچریستی ( لخت بودن انسان ها ) و افرادی که در آمریکا و غرب نیز بر خلاف آنها معتقد به خویشتن داری و کنترل غریزه هستند ، قصد دارد نتیجه فرق اجبار و فرهنگ سازی را نمایش دهد.

 

دانلود انقلاب جنسی 2

 

سری اول مستند انقلاب جنسی با موضوع آزادی جنسی که جهان به سمت آن پیش رفته است و تفاوت و بررسی آزادی جنسی در کشورهای اروپایی با ایران میباشد.

انقلاب جنسی دو ، مستندساز با سفر به کشورهایی همچون هلند ، فرانسه و انگلیس به موضوع حقوق زنان و آزادی های جنسیتی پرداخته است و آن را با ایران مقایسه کرده است

در انقلاب جنسی سه، روایت مرگ پدیده ازدواج سنتی را مورد هدف قرار داده و در آن حسین شمقدری ( مستند ساز ) به همراه محمد دلاوری به روسیه سفر کرده اند، چند روزی را با دختری روسی میگذرانند ، روسیه جزو اولین کشورهایی که به جنبش عشق آزاد پیوسته است.

 

دانلود انقلاب جنسی 1

 

مختصری از مستند :

 

مستند با کلیپی از منهتن نیویورک شروع میشود که گروهی از مردان و زنان در اقدامی هماهنگ شروع به لخت شدن میکنند و سپس در خیابان عمومی دراز میکشند و عکاسان مشغول به تهیه عکس و فیلم میشوند و به سرعت در دنیا پخش میکنند ، در نهایت با دخالت پلیس قضیه را جمع میکنند.

 

دانلود رایگان انقلاب جنسی 4

 

دختری که روزی محجبه بود و حتی پوشیه میزد !

محمد دلاوری همراه با یه خانوم چادری که ماشین لوکسی دارد وارد باغ ویلا میشوند ، اما در کمال تعجب و ناباوری دختر خانوم که زهرا نام دارد کاملا چادر را در میاورد و با یک پیراهن و دامن و روسری نیمه به پذیرایی و گپ میپردازد.

زهرا، دانشجوی فقه و حقوق اسلامی است به اجبار بخاطر دانشگاه و رشته اش در بیرون چادر میپوشد ، اما زمانی در دبیرستان جو مذهبی داشت و واقعا چادری بود ، حتی پوشیه نیز میزد ، اما امروز نه تنها چادر سر نمیکند بلکه شبیه مدل های زیبایی است ، او معتقد است که حجابش از بین رفته است ولی مذهبش باقی ست و حتی میتوان با این سبک نیز متانت داشت.

 

دانلود مستند انقلاب جنسی 4

 

شرکت در کنسرت ساسی مانکن !

گروه مستند ساز سفری به شهر وان ترکیه میکنند ، شهری در 100 کیلومتری مرز ایران که هر ایرانی نیازی به عشق و حال اوراژانسی داشته باشد به راحتی به آنجا میرود ، اینجا همه چی فراهم است از دیسکو تا ...

در مصاحبه با خانمی ایرانی که سرش لخت است ، میگوید اگه ما در ایران آزادی داشتیم ، حداقل آزادی در روسری و لباس پوشیدن ، مجبور نبودیم بیاییم این شهر کوچک که فقط دو تا خیابون داره و همه ایرانی ها مجبورن فقط در این جای کوچک چرخ بزنند.

در نهایت گروه مستند ساز بلیط کنسرت ساسی مانکن را که قرار است امروز برگزار بشه را تهیه میکنند و آهنگ جنتلمن را به صورت زنده گوش میدهند ( هی وقتشه بدی لبه رو بی بی بدو بدو بگیر کمرو هی قر ، بیا بیا قرش بده س ک س ی واسه همه زنگ زدنات مرسی )

اما نکته ای که مطرح میشود حضور پر شور ایرانی ها فقط به ترکیه ختم نمیشود بلکه در هر جای دنیا خبری از عشق و حال است ، عده ای ایرانی با شلوارک گل گی مشغول رقصیدن هستند ( امارات ، تایلند ، ترکمنستان ، آذربایجان ، گرجستان و ... )

 

ساسی مانکن انقلاب جنسی 4

 

اگه ایرانی ها نیان ترکیه ، ما برشکست میکنیم !

وقتی با کسبه شهر وان ترکیه مصاحبه میکنیم ، آنها ایرانیان را بسیار دوست دارن و معتقد هستند که اگه روزی ایرانی ها به این شهر نیایند ما برشکست میکنیم .

 

انقلاب جنسی 4

 

دختری که روزی حافظ قرآن بود !

پوپک دختری دیگر است که ساکن استانبول ترکیه است و روزی حافظ بخشی از قرآن بوده است و در حفظ توضیح المسائل نیز مقام داشته است اما اینقدر اون زمان سختگیری ها زیاد بود که زده شد و برای زندگی آزاد به ترکیه مهاجرت کرد ...

پوپک : این حجاب اجباری مثل این است که به شما بگن روز تا شب کت شلورا بپوش و یا به یه روحانی بگویند که همیشه لباس و عمامه داشته باش.

 

انقلاب جنسی 4

 

پوپک : من در زمان نوجوانی به خاطر اینکه نمیخواستم فرم سینه ام نشون داده بشه و متلک بشنوم، کلاسورم را در بغلم فشار میدادم و این رفتار باعث ایجاد انحنا در کمرم شد ، خیلی وقت ها دوست داشتم 10 سال پیش میامدم ترکیه ، در این هنگام پوپک گریه اش میگیرد ...

 

دانلود رایگان مستند انقلاب جنسی 4

 

شبنم که فرزند آیت الله بوده است !

دختری به نام شبنم که از خاطرات گذشته خود در ایران تعریف میکند، بارها بازداشت شده است و حتی جلوی آموزشگاه برای او اسلحه کشیده است ، خانواده مادری او همه محجبه و مذهبی هستند جالبتر اینکه نوه یک آیت ا... معروف است که اسمش را نمیبرد.

 

کلانتری چرا ؟

دستگیری و بردن دختران بدحجاب به کلانتری ، چه میزان تغییری در آنها داده است ؟ یعنی قضیه آرایش های غلیظ ، بدحجابی و فساد در جامعه از بین رفته است ؟

از سال 62 توی ایران تا به الان 4 دهه است که با دختران دعوایی بر سرحجاب است و برای این منظور گشت ثارالله ، گشت جند الله ، گشت ارشاد و گشت امنیت اخلاقی ایجاد شده است ، که متاسفانه نتیجه ای جز عکس و بر خلاف ایده های تصمیم گیران نداشته است.

و نتیجه این برخورد ها باعث شده است که دختران دهه 60 که مانتو گشاد و اپل دار داشتند به دختران امروز تبدیل شوند با مانتو های جلو باز توری و ساپورت ، شلوراک و روسری هایی که نیمی از موی آنها بیرون است ...

 

مستند انقلاب جنسی 4

 

ورود به ساحل های لختی !

گروه مستند سفری به جنوب کرواسی میکنند و تصمیم دارند وارد منطقه ای بشوند که فیلم برداری و عکاسی در آن غیر قانونی است ، چون در این مکان همه لخت لخت هستند و حتی در گوگل نیز تصاویر کمی از این مناطق وجود دارد ، محمد دلاوری که هم شوک شده است و اضطراب دارد و از طرفی عذاب وجدان نیز دارد.

 

نیچریستی fkk

 

اگه در اروپا در حال قدم زدن بودید و به تابلویی رسیدید که روی آن FKK نوشته شده بود ، بدونید اینجا آخر خط هست و اگه بخوای وارد آن شوید باید لخت مادرزاد شوید ...

در مصاحبه با افراد لخت متوجه میشوید که اکثر این افراد پیر هستند و حتی بعضی از آنها از اینکه بخواهند با بچه های خود به این مناطق لختی وارد شوند خجالت میکشند و کودکان نیز نمیخوان پدر و مادرشون را لخت ببینند ...

 

نکته جالب این بود تنها چیزی که اصلا حس نمیشود لذت جنسی است و انگار این لخت شدن دست جمعی ، تلاش برای کشف جنسی را از بین برده است و حتی به نوعی حس چندش هم به ما دست میدهد.

 

ساحل دریا نیز در این مناطق به دو بخش تقسیم میشود ، یک بخش کاملا برهنه و بخش غیر لختی و عادی که با فنس جدا شده است و اگر بخواهید با لباس به بخش لختی بروید و بهتون تذکر جدی میدهند ، در سواحل کاملا لختی اکثر افراد پیر هستند در حالی که در ایران برعکس است و افراد در آستانه پیری اهل مسجد و عبادت میشوند ، اما در اینجا میگن لباس را بکن !

 

البته در گذشته زنان اروپایی اینقدر آزادی نداشتند و برای شنا در دریا نیز باید با درشکه به وسط آب میرفتند و شنا میکردند و سپس با همان درشکه به ساحل بازمیگشتند ، بعد از چند سال زنان و مردان با هم به دریا میرفتند و البته با لباس های بلند ...

 

آلمانی ها که اولین آغازگر سواحل لختی در اروپا بودند بعد از روسیه ، حتی بازار ها ، حضور در بانک ها و سایر مناطق را در این محدوده ها لختی اعلام کردند.

 

مجسمه مرد آویزان

 

گروه به شهر پراگ در کشور چک میروند و مجسمه ی مرد آویزان توجه را جلب میکند ، زیگموند فروید ( 1856 تا 1939 ) اعتقاد داشت که نحوه زندگی و مرگم دست خودم است و حتی اگر بخواهم هر زمان خودکشی میکنم ، چون جون خودم هست ، بدن خودم هست و دوست دارم بدون لباس و لخت بچرخم.

فروید میگفت چرا از عضو جنسی و آلت تناسلی خود خجالت میکشید به راحتی اسم آن را بیاورید ، دقیقا مثل دست و پای انسان ، این قسمت نیز جزئی از بدن است.

 

انقلاب جنسی 4

 

دختری که جلوی دوربین لخت میشود !

در گفتگوی زنده اینترنتی با دختری 30 ساله به نام جوآنا که از معتقد نیچریسم است ، او به دوربین میگوید خیلی خوش شانس هستید که منو پیدا کردید ؛ چون الان خیلی سخته یه نیچریست جوان پیدا کنید.

در پاسخ سوال نیچریست چیست ؟ ، این برمیگرده به یک موضوع تاریخی درباره بشر و خدا ، تمدن باعث ایجاد استرس در ذهن شده ، ما باید به بشریت خودمون برگردیم ، به طبیعت خودمان ، افراد مذهبی که به خدا اعتقاد دارن تلاش میکنن یک خدای تخیلی بسازن اما ما به طبیعت اعتقاد داریم و میتونیم حسش کنیم ، ما مجبور نیستیم که لباس بپوشیم و عادی است که لخت باشیم ، لخت بدنیا اومدیم و باید لخت باشیم ، هیچ ارتباطی بین لختی و رابطه جنسی نیست و در این لحظه این دختر به نشانه اعتراض جلوی دوربین لخت میشود و ...

 

دانلود مستند انقلاب جنسی 4

 

در ادامه گروه به شهر برلین در آلمان میرود و به خانه یک دکتر روانشانس میرود که هم خودش و دخترش هر دو طلاق گرفته اند و به همراه نوه های کوچکشان زندگی میکنند ، او معتقد است که لخت شدن و نیچریست ها مسخره هستند و این را آزادی جنسی نمیداند ، ولی بعضی ها با تبلیغات دارند به این جریان معنی میدهند و حکمرانی میکنند.

دختر وی نیز با اینکه طلاق گرفته ولی از اینکه توی یک رابطه نیست احساس راحتی میکند ، اما به نظر او اگر جامعه آلمان این امر را ناپسند بدانند قطعا خیلی از زوج ها طلاق نمیگیرند ...

 

مستند انقلاب جنسی 4

 

جنبش tlw چیست ؟

زوج دیگری در آلمان که طرفدار True Love Waits هستند ، که جنبشی  است که به شما میگوید غریضه ات را کنترل کن و پایبند به عشقت باش ، آنها که بر خلاف جریان حاکم هستند با آزادی موافق هستند اما چارچوبی برایش قائل هستند و برای مثال در یک پارتی که همه مست هستند و دیگه نمیفهمی کی زن و شوهر کی هست شرکت نمیکنند ، وقتی مجردی همه خواستها را قبول نکن زیرا تو به یک عشق واقعی نیاز داری.

 

خویشتن داری و کنترل غریزه در آمریکا !

جالب است بدانید در آمریکا به جای اینکه با گشت ارشاد بیفتند دنبال ملت ، در سال های اخیر قانونی تصویب کرده اند که یک سوم از بودجه آموزشی را به جریانی به نام خویشتن داری و کنترل غریزه اختصاص داده اند و نوجوانان را با کلاس هایی به این شیوه هدایت میکنند ، حتی در برخی مدارس لباس های زننده و لختی ممنوع شده است ، مواد مخدر و الکل ممنوع است.

 

مستند انقلاب جنسی 4

 

 

برای دانلود این مستند بر روی  لینک های زیر کلیک فرمایید

 

 

این مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید
 

نقد مستند انقلاب جنسی 4 :

1 - مستند ساز همچون سری های قبلی مستند ، حرفش را بدون سانسور زده است و حتی از نحوه برخورد خشن و همراه با زور گشت ارشاد ، گشت امنیت اخلاقی با دختران بدحجاب گلایه دارد ، و معتقد است این رفتار نتیجه عکس دارد.

2 - مستند ساز سعی کرده که با سفر به کشورهای اروپایی همچون آلمان ، کرواسی و چک فقط به گفته ها و تصاویر آرشیوی بسنده نکند ، حتی حضور در سواحل لختی ، دیسکو ، کاباره و کنسرت ساسی مانکن نیز از تجربه های این قسمت است ، این سبک در کشوری همچون ایران با ریسک بالا ربرو است و حتی ممکن است به ممنوعیت ادامه فعالیت مستند ساز بینجامد ...

3 - اگر در مستند از تفکر نیچریستی ( لخت شدن انسان ) صحبت شده است از تفکر خویشتن داری و کنترل غریزه در اروپا و آمریکا صحبت شده است ، که این از انصاف و هوش بالای مستند ساز است ، زیرا سیاه و یا سفید نشان دادن یه کشور زیاد جالب نیست و به شعور مخاطب احترام گذاشته شده است.

4 - به دلیل تعطیلی دانشگاه ها هنوز فرصت برای اکران دانشجویی و برگزاری جلسات نقد و بررسی نشده است و امید است که به زودی چالش های جذاب اکران و نقد پیش رو باشد.

 

 

دانلود رایگان مستند انقلاب جنسی 4

 

 

برای تایپ خلاصه مستند و آپلود عکس ها زمان زیادی گذاشته شده است لذا لطفا در صورت استفاده از این مطلب ، نام منبع و لینک (سایت سیمابان) را استفاده فرمایید

 

  • خیلی ممنون از توضحات کاملی که داده اید ، با موفیت تونستم همه را دانلود کنم

    پاسخ:
    خواهش میکنم ، توصیه میکنم مستند متولد اورشلیم را نیز دانلود فرمایید
  • مجموعه مستند انقلاب جنسی ، بهترین مستند هایی است که در ایران ساخته شده و به مشکلات دختران و پسران میپردازد ، ممنون از ادمین سایت

  • سلام مهندس ؛ خسته نباشید ؛ ممنون میشم سریع تر خلاصه و نقد مستند را هم بزارید

    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون ، حتما تا آخر امشب خلاصه نویسی میکنم ، ممنون از همراهی همیشه گی شما
  • آفرین به شما به خاطر گذاشتن این مستند های جذاب ، صدای مردم باشیم و هستیم

  • اگه در ایران فرهنگ سازی و آموزش ها درست از پایه داده شود ، نیازی به برخورد اجباری و زور نیست ...

  • سارا رحمانی

    مستند بسیار خوبی بود ، تماشای این مستند را به دختران نوجوان و جوان پیشنهاد میکنم ، برای دخترانم گذاشتم و تماشا کردند و مفهوم مستند را به خوبی درک کردند.

  • علیرضا مشتاق

    ممنون از مدیر سایت بابت توضیحات و خلاصه نویسی مستند ، انقلاب جنسی 4 نسبت به 3 نیز خیلی بهتر بود ، در مجموع مستند های خوش ساختی است و اتفاق بسیار خوبی است که این مستند ها در ایران ساخته میشه

    پاسخ:
    خواهش میکنم و ممنون از همراهی همیشه گی تون ، به نظر خودمم این مستند با گذشت سالها و آمدن ورژن های جدیدش بهتر و صادق تر میشود ، بعضی حرفها و تفکراتی که تا به امروز سانسور میشده است و حتی راه چاره ای برای آن اندیشیده نشده است
  • مستند بسیار خوب و پر ریسکی است ، ای کاش میشد در دانشگاهمون اکرانش کنم

  • سلام و خیلی ممنون بابت توضیحات کاملی که داده اید ، با خیال راحت و رضایت تمام مستند ها را خریداری کردم

  • سلام-اینکه گشت ارشاد باید با رعایت ادب و احترام و در چارچوب قانون اقدام کند یک بحث است، اما اینکه از اساس منکر ضرورت گشت ارشاد شویم بحث دیگر که بسیار اشتباه و خطر ناک است

    مثل اینکه بگوییم، پلیس مبارزه با مواد مخدر را هم جمع کنیم

    گشت های سلامت که با عرضه کنندگان مواد غذایی غیر بهداشتی برخورد میکنند را هم جمع کنیم

    صبح تا شب بشینیم، فرهنگ سازی کنیم تا خود مردم بفهمند که :پ

    مواد مخدر چیز بدی است

    برخی مواد غذائی برای انسان ضرر دارد

    لذا پیشنهاد می شود برای اثبات خود، برخی ضروریات را نفی نفرمایید

  • تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله حجاب : 

    https://www.aparat.com/v/Hbmas

  • پدرام سالاری

    بنده به عنوان مشاور نوجوانان ، حتی دیدن این مستند را برای نوجوانان 13 به بالا نیز مفید میدونم  ، و براحتی میتونند نتیجه گیری درست و تحلیل کنند ، ممنون از مدیر سایت و گروه مستند ساز

    پاسخ:
    ممنون بابت نظرتان ، در هر صورت به تشخیص تصمیم گیران گروه سنی مستند +18 خورده است ، اما از نظر برخی کارشناسان ، مستند چون صحنه های مستهجن نداره و این روزها نوجوانان ما خیلی ذهن های باز دارند برای نوجوانان نیز مناسب است
  • ممنون از مدیر سایت که خلاصه مستند را نوشته اند ، با خیال راحت خرید کردم و ارزش دانلود داشت

    پاسخ:
    خواهش میکنم ، خوشحالیم از رضایت شما
  • سلام بنده تحصیلاتم در زمینه جامعه شناسی بوده است ، معتقد هستم در برخی لحظات مستند سیاه نمایی کرده است و تمام مشکلات فساد و هیزی جوانان را به حجاب اجباری ربط داده است ؛ اما در مجموع مستند خوبی بود و حرفی جدید داشت که تا الان کسی جرات به ساخت نکرده بود

  • مستند های بسیار خوبی بود همه قسمت هاش را دانلود کردم و دیدم ، واقعا ای کاش از این مستند ها برای جوانان بیشتر ساخته شود ، درد دل دختر ها و زن ها را خوب بیان کرده

  • روژان فتحی

    مستند های بسیار خوبی خوبی است ، خانوادگی دیدیم ، ممنون از مدیر سایت بابت توضیحات کاملی که داده اند

    پاسخ:
    خواهش میکنم و خوشحالیم بابت رضایت شما
  • بله شمقدری کسی که به لطف جایگاه پدرش به مستندسازی رسید جواب بدهد؟در غربی که ازادی بود چرا کار به برهنگی رسیده اونجا که اجبار برای حجاب نبوده؟

    و واقعا میشه مرد و زن برهنه باشند یا نیمه برهنه و دیگران بهشون تمایل پیدا نکنند؟

     

  • سلام و ممنون از مستند های خوبتون ، همه را دانلود کردم و استفاده کردم ، حسین شمقدری کارگردان انقلاب جنسی خیلی روشن فکر است و زدن این صحبت ها را که زمانی در جامعه با بدترین سانسور ها و برخورد ها روبرو میشد ، با شجاعت بیان کرده است

  • من خودم تا الان چندبار توسط گشت ارشاد مورد تذکر قرار گرفته ام ، ولی یه صحبتی دارم این است که اگه سعی کنند این برخوردهای بد و زننده را کم کنند خیلی از لجبازی ها کمتر میشه ، به خدا ما هم مسلمانیم و هرزه نیستیم ...

  • مستند خیلی خوبی بود ، امیدوارم نگاه ها باز تر بشود ، من خودم یه زمانی خیلی از رفتارها و برخی تذکر های بی ادبانه افراد به حجابم ناراحت میشدم و بدتر لجبازی میکردم ، اما تا اینکه یه بنده خدایی اومد درست و اصولی برام از حجاب صحبت کرد ، حداقل حرفاش دلنشین بود و من هم از آن روز لباس هام کمتر زننده شده ، نمیگم چادری شدم ، اما حداقل ها را ارعایت میکنم

  • مستند بسیار خوبی بود و دیدی منصافانه داشت ، امیدوارم تمام افراد با تمام سلایق این مستند را ببینند

  • تشکر از مستند ساز. تفکرات و دستورات اسلام.تماما با منطق عقلی و نقلی و امروزه هم تجربی ثابت شده هستند.کافیه همین دلایلو دلسوزانه به نوجوانان و جوانان توضیح داد. با تشکر

  • بهترین مستندی که تا الان در ایران ساخته شده ، اینقدر فشاری که به خاطر حجاب به خانوما میارن نتیجه عکس داده

  • نسیم فرهادی

    سلام ممنون از مدیر سایت ، هر مستند را خلاصه به همراه عکس میگذارید ، اینجوری با خیال راحت خرید میکنیم ، مستند ارزش خرید و دانلود را داشت

    پاسخ:
    سلام و ممنون از توجه شما
  • مستند انقلاب جنسی 4 خیلی خوب بود و حرف دل جوانان را زد ، ممنون از مدیر سایت

  • سلام و تشکر از سایت خوبتون

    ممنون میشم بخشی از تصویر پوستر فیلم رو برای بهتر شدن، اصلاح نمایید

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم.
    پوستر گذاشته شده ، پوستر رسمی مستند میباشد.
    منظور شما کدام پوستر و چه اصلاحی است ؟
  • سلام دست مریزاد خدا یارتون .... هرچهار قسمت مستند یعنی یک یکیشونو

    (Yak Yakishoono) رو دیدم مناسب بود بزرگترین مزیت چنین مستندی این بود که شبیه تحلیل های سیاسی ص و س نبود زیراکه........از هردو بعد ماجرا به کشور غربی نگاه می کرد و مقداری اندیشه فلسفی روانشناختی غربی و علوم انسانی هم با محتوای فیلم ترکیب شده بود و این خود سیاه یا سفید و خوب یا بد بودن هر شرایطی به شیوه مطلق رو به چالش کشید گرچه پیشنهاد می کنم چنین نگرشی رو هنگام نقد وضعیت فرهنگی و سیاسی و اجتماعی کشور ایران هم لحاظ کنین .... کشور ایران با وجود تمام سخت گیری ها و بگیر و ببند ها و گشت ها و لباس شخصی ها و  ...... ممکنه جنبه مثبت و خوبی هم داشته باشه.....

  • مستندهای بسیار خوبی بود هر 4 قسمتش را به همراه همسرم دیدیم و کلی تحلیل و صحبت کردیم . ممنون از شما

  • اول تشکر می کنم از مستندی که در مورد حجاب هستش 

    دوم، در مورد خانم چادری که باغ و ویلا داره و اسم او سرکار خانم زهرا ... هستش ، بگم که این طور مانند ایشان با چادر که تو عکس هستش همراه با جوراب شلواری و پاشنه بلند بپوشند خیلی با کلاس میشه و بنده این طور زنان رو دوست دارم 

  • سلم و خسته  نباشید.ممنون از ساخت مستند های عالیتون.من مستند های انقلاب جنسی1 و 2 و 3و 4،متولد اورشلیم،حلال ممنوعه رو دیدم واقعا عالی هستن.میخواستم بپرسم آیا می شه مستند ها رو با خانواده دید و سوال دوم هم اینکه من یه قسمت از یک مستند را دیدم که آقای دلاوری داشتن با یک خانم ایرانی در هلند که پزشک بودند صحبت می کردن و اون خانم قصد داشتند که دیگه به کشور خودشون برگردن.می خواستم بدونم اسم این مستند چیه خیلی دوست دارم دانلودش کنم.

    پاسخ:
    سلام ، مستندهای اگر به صورت قانونی دانلود شده باشند، تماشای آن با خانواده مشکلی ندارد.
    احتمالا آن مستند میراث آلبرتا 2 و 3 بوده است و اون خانم دکتر طناز بحری بوده اند که به ایران برگشته اند.
    که در همین سایت هم توضیحاتش و هم لینک دانلود موجود است
  • حجاب اجباری نباشد زن ها آزاد باشند  مویشان باز باشد به استادیوم بروند در سیاست زندگی کنند فقط یک عامل را فراموش کرده اید و آن هم دشمن ترین دشمنان مان نفس عماره و شیطان رجیم است همه ما در زندگی مان محدودیت های داریم و اگر قرار باشد هر کسی هر کاری می خواهد انجام دهد معنای این جمله این است که اجتماع از هم پاشیده میشودزنان می توانند بدون حجاب باشند و هر چه دلشان می خواهد انجام دهند ولی مطمن باشند با اینکه عضو سپاه  شیطان رجیم در برابر منجی عالم بشریت می ایستادند و شیطان دراموال و اولاد شان شریک میشود و تمدن اسلامی که آرزوی تمام انبیا و امامان و اولیا است را نابود می کنند شما زنای ذهنی را فراموش کرده اید و خیال کرده اید با یک زن زیبا بدون حجاب به  جای س ک س از الهیات رهایی بخش شیعه میشود حرف زذ؟

  • سلام و تشکر از زحمات جناب عالی.
    چند سوال داشتم که ممنون میشم جواب بنده رو بدید.
    یک: نیچریسم ها فرق خاصی با حیوان ها دارند؟ تفاوت زندگی یک حیوان با همچین افرادی چیست؟
    دو: اگر در آمریکا کنترل غریزه کنند و جلوی لباس های لختی را بگیرند و بچه ها را برای پوشیدگی و کنترل نفس آموزش دهند، کار صحیحی کردند و بسیار پسندیده است؛ اما اگر در ایران گشت ارشاد جلوی بدحجابی و ... را بگیرد و افراد بدحجاب ها را تذکر دهند، کار بسیار بد و ناشایستی انجام دادند؟

    اگر انسان ها در ساحل کاملا لخت باشند با حیوانات چه فرقی کرده اند؟
    این تناقض بسیار قابل درک است که هر فردی متوجه می شود. غیر از آنکه نمی خواهد متوجه شود.

    امیدوارم بینندگان متوجه تناقض در زاویه دید مستند ساز بشوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی